dinsdag 23 april 2013

4 harten sleutelhangers

Mijn handel (het is zomaar van een hobby naar een handel gekomen) in de sleutelhangers gaat goed. Vanavond heb ik er weer 3 afgewerkt. Dat afwerken kost toch wel het meeste werk en tijd, omdat het natuurlijk wel 'perfect' moet zijn ;)

En mocht iemand dit zien, en bedenken; 'dat wil ik ook graag'. Laat je wensen maar weten, ik heb besloten dat ik ze dan wel wil verkopen voor €3,50. Een koopje!

En laat vooral weten wat je leuk vind. En of er voor mij nog verbeterpunten zijn!


4 opmerkingen:

Adriana zei

Superleuk!!
Even kijken of deze reactie wel opgeslagen wordt, de reacties die ik schrijf lijken namelijk te verdwijnen!?!

Unknown zei

ja hoor deze word opgeslagen! leuk dat je af en toe hier kijkt!

Martine zei

Ze zij heel leuk!

Miriam de Vries zei

Wat zijn ze leuk!!!
Ik zag je op Annemarie's haakblog, dus ik kom even op je blog snuffelen. Wat maak je leuke dingen.

Je bent ook welkom op mijn blog:

www.tbezigebijtje.blogspot.nl

Groetjes en alvast een fijne week,

Miriam