zaterdag 16 november 2013

acryl en katoen sorteren ;)



Nu begin ik een beetje te snappen, waarom mijn man mij raar aankijkt als ik zeg dat ik nieuw wol koop. Ik heb maar eens al mijn wol uit de mand gehaald en gesorteerd. Oeps ik heb toch wel heel veel wol. Ook een aantal wolletjes die ik gekregen heb met onze bruiloft weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. Maar ik moet maar eens goed bedenken wat ik allemaal nog ga maken.

:-)

Nu is het de kunst om het mooi in de mand te krijgen, zodat ik het per kleur kan zoeken en vinden. 

(eigenlijk heb ik daar nu helemaal geen tijd voor, want ik moet mij klaarmaken om weg te gaan..... maar soms heb je zo'n moment dat het je rust, vrede, ontspanning geeft om met deze bolletjes bezig te zijn)


Dit weekend hoop ik nog verder te gaan met een poncho voor het dochtertje van mijn collega. Hier geniet ik volop van. Wat is dit lekker haken! Laat maar weten als iemand anders ook een poncho wil. Ik maak het graag in opdracht! 

Geen opmerkingen: