maandag 21 april 2014

Koningsdag 2014

Zoals ik de vorige keer al schreef. Haken is een mooie afleiding. Gewoon even gedachten van mij af haken met een vrolijk werkje.





Zo kreeg ik van mijn broertje en schoonzusje een opdracht om een vrolijke nieuwe speenkoord te maken. En dat heb ik natuurlijk met veel liefde gemaakt. En het word al intensief gebruikt. En ik heb alweer nieuwe ideeën om een nieuwe speenkoord te maken. Dus of mijn nichtje krijgt er een heleboel. Of er komt een handeltje op gang, voor speenkoorden :-)


En gewoon voor de afleiding, had ik zin om iets oranjes te maken. Ik wilde eigenlijk mee doen met een wedstrijd op internet om zo 50 bollen katoen te winnen. Maar ik kwam er achter dat ik te laat was.... Ach nu heb ik een mooie koning Nijntje :-) (of koningin). Wie weet heeft iemand er interesse in :-) haha.


Hopelijk hebben jullie fijne paasdagen gehad, en kijken jullie ook een beetje uit naar koningsdag ;-) 





Geen opmerkingen: