woensdag 31 juli 2013

Cadeautjes



Het haken heeft mij nog niet verveeld. Heel veel mensen zijn ook erg geïnteresseerd wat ik allemaal met mijn gekregen wol doe. Nou het heeft mij nog niet verveeld. Ik heb allemaal leuke cadeaus ervan gemaakt. En ik blijf nog steeds ontzettend leuk bezig. 

Allereerst had ik een etentje met 2 (oud)collega's, en die verdienden wel een leuk cadeautje, en dat had ik hen ook beloofd. En ik had hen naar een lievelingskleur gevraagd. En ja hoor, dit moois kwam eruit!


grijs roze

Ik had ze mooier gemaakt, dan alle potjes tot nu toe. Ik had er zelfs nog een leuk lintje omheen gedaan. Want dat is toch wel erg leuk! en mooi!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dan blijft het nog steeds erg leuk om hoezen te maken voor de tissuedozen. De bestellingen lopen dan ook binnen. En voor een aantal mensen heb ik de bestellingen dan ook klaar. En zullen dat ook mooie cadeaus worden. (de kleuren zijn niet heel duidelijk, maar de ene is grijs/wit en de ander paars/wit. ze zijn natuurlijk in alle kleuren te bestellen).  
deze is grijs/wit


deze is paars/wit

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En nu ben ik een nieuw projectje begonnen. Ik ga nog niet helemaal verklappen wat het is. Maar ik heb in ieder geval geleerd om een  'granny' te haken (vanaf een patroon, ja er zijn vorderingen)

Dit is een granny


het enige nadeel is dat het veel werk is om af te hechten. Niet echt een leuk werkje. Maar ja, het hoort er ook bij. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

En dan is er nog een leuk nieuwtje dat ik binnenkort haakles ga geven. Dat word dan mijn 2e leerling. Wie weet word het nog een echt bijbaantje. ;-) 

Tot het volgende project! 





Geen opmerkingen: