donderdag 17 oktober 2013

Ook is de herfst begonnen in mijn huis


alle assesoires erbij op tafel, zowel naalden, restjes garen, knopen (die ik van oma heb gekregen, en nu eindelijk fanatiek kan gebruiken)

Lekker met een bakkie koffie en alle freubelmaterialen om mij heen
(volop genieten, zo'n vrije dag) 

Eigenlijk wilde ik in onze vakantie beginnen met paddenstoelen en kabouters te haken, voor een leuke herfsttafel. Zowel voor op het werk als thuis. Maar toen was ik veel te druk met de poncho en gewoon genieten van de rust en elkaar! 
zonder stippen best saai......


Dat ik vorige week alvast begonnen was met een aantal paddenstoelen, en dat ik ze gisteren en vandaag heb afgehecht, en de stippen er ook op heb gemaakt. (ik heb het patroon niet zelf bedacht, maar gebruikt van Grietje Karwietje haar blog)



paddenstoel met knopen

paddenstoel met knopen

paddenstoel met stippen met wol
1 paddenstoel met knopen
en
1 paddenstoel met wol


1 paddenstoel met knopen
en
1 paddenstoel met wol


alle paddenstoelen op een rijtje. Welke vinden jullie het mooiste?
1 of 2 of 3 of 4 of 5? 


Omdat ik van mijn schoonmoeder de wereld aan kurken heb gekregen, heb ik ook een leuk patroon gevonden om kabouters te maken (over de kurken heen), daar heb ik vandaag even tijd voor genomen. 

En ja hoor. Het herfststukje is af. 

En er zijn zelfs paddenstoelen over, die ik mee kan nemen naar het werk, zodat we daar ook een herfsttafel kunnen creëren. :-)


Het eindresultaat!!!! Super trots!!!!!

(oh ja, alle assesoires bij de kabouters en paddenstoelen komen uit het bos bij Sellingen, waar we afgelopen zondag heerlijk hebben gewandeld in het zonnetje! Wat een pracht!)








Geen opmerkingen: