vrijdag 4 oktober 2013

Mijn creaties zijn af!!!!!!

Zo voor de vakantie zijn mijn haakcreaties waar ik mee bezig was eindelijk af. Nu mag ik van mijzelf pas met nieuwe projecten beginnen. En ik heb er een paar leuke in het vooruitzicht! ik ben al allemaal leuke patronen aan het verzamelen.



De hoofden zitten vast aan de lapjes (en de lapje waren ook eindelijk af). De gezichtjes zitten er ook op gehaakt! Dat is altijd wel spannend. 


Ik heb het netjes van een patroon gedaan. Ik wilde in eerste instantie zelf de oren bedenken, maar dat is toch niet gelukt.... Dus toch ook maar van het patroon. 



En een mooie blauw/grijs knuffel/tutdoekje. 

en 

een mooie donker en licht roze/grijs  knuffel/tutdoekje


 Hier ben ik ook wel weer trots op. Die knuffeldoekjes. Die lapjes zijn zo leuk om te haken. Daar hoef je ook niet bij na te denken! Heerlijke werkjes zijn dat. 

Ik merk alleen wel dat het afwerken en afhechten niet echt mijn hobby is. Dat laat ik graag even op zich wachten. Dus deze doekjes, en de tas hebben even tijd nodig gehad, zodat ik moed had verzameld om aan de slag te gaan. En zowel de knuffel/tutdoekjes als ook de tas zijn nu EINDELIJK af! 




Nu heb ik een cadeau aan iemand beloofd. Maar nu twijfel ik tussen 2 knuffeltutdoekjes. Kunnen jullie mij helpen welke ik moet kiezen? Kijk ik heb wel voorkeur. Maar zal ik dit beertje geven, of het konijntje die net nieuw is. (alle tips zijn welkom) ;-)













Voor nu zeg ik welterusten en tot de volgende blog! 





Geen opmerkingen: