vrijdag 23 mei 2014

Iets winnen?

Hallo mee-lezers/volgers,

Even iets anders dan een leuke creatie van mijzelf. Maar even reclame maken voor andere bloggers hier online. Niet alleen reclame maken, maar ook jullie laten weten dat er het 1 en ander te winnen valt op internet. LET OP, en lees verder!!!!

Creatieve cadeautjes winnen? zoals sommigen weten heb ik zelf ook een blog, en een speciale facebook. Maar zo volg ik ook een aantal blogs. Nu blijkt er een groepsgiveaway te zijn.
Wat houdt zo'n group give-away in?Het idee van deze group give-away is dat een groep bloggers tegelijk een give-away organiseert. Deze komt dus op alle blogs tegelijkertijd online en sluit op dezelfde dag. Iedere blogger heeft zelf verzonnen wat er weggegeven gaat worden. Op alle blogs die meedoen vind je dus een give-away met alle links naar de andere bloggers.Je mag natuurlijk op alle blogs meedoen aan de give-away!
zelf ben ik dol op cadeautjes, dus ik heb overal op gereageerd. Ook al bedacht dat als ik sommige cadeautjes win, ik het weg ga geven  maar het is toch al leuk om zoiets te winnen!  (ik ben wel een echte nederlander, winnen en krijgen altijd leuk).
Hieronder de lijst met bloggers die mee doen.

ga jij kijken, of jij iets wilt krijgen/winnen? ik ben benieuwd.

Groetjes en ik hoop dat jullie ook zin hebben om iets te winnen! 

Geen opmerkingen: