zondag 23 oktober 2016

Kraamcadeautjes

In juni was er weer een neefje van mij geboren. Ik wilde daar heel graag iets moois voor haken. Maar omdat ik zelf juist op dat moment net zwanger was, en niet meer zo in de 'haakmood' was. Kwamen de kraamcadeautjes iets verlaat. Uiteindelijk kon ik mij toch weer zetten tot haken. En heb ik toch nog een leuk nijntje tutteldoekje gehaakt en een mooie sterrendeken.

Dit is de 3e sterrendeken inmiddels al. En ik ben de tel kwijt geraakt met hoeveel nijntje tutteldoekjes ik al gehaakt heb. Maar het blijft toch wel ontzettend leuk werk.




En nu mag ik van mijzelf dan ook eindelijk iets voor onze kleine haken. Sommige dingen blijven nog een beetje een verrassing. Het kan ook maar zo zijn dat mijn volgende blogbericht pas in 2017 komt. Dan zullen jullie nog even moeten wachten. Maar nu hebben jullie ook geduld gehad!

Sorry voor het lange wachten.

Tot snel!

Geen opmerkingen: