dinsdag 20 november 2018

Knuffels de afgelopen jaren

Zo jullie hebben lang op een nieuwe blog moeten wachten. Maar ik vond het wel weer tijd worden voor wat projecten van de afgelopen jaren.

In deze blog wil ik jullie wat laten zien wat ik in de afgelopen jaren gem(h)aakt heb, wat betreft knuffels.


Het kabouter muziekdoosje heb ik gemaakt in November 2016, toen was ik in verwachting van mijn dochtertje (toen wist ik nog niet dat het een meisje werd).In de buik van de kabouter zit een muziekdoosje met het muziekje "ik ga slapen ik ben moe". 




Van 2 vriendinnen kreeg ik het boekje Gonnie & Bo. En daar vond ik toen een haakpatroon bij van deze twee mooie knuffels. Die moest ik natuurlijk ook haken. Super leuk eind resultaat, al zeg ik het zelf. December 2016 waren deze 2 knuffels af. 


December 2016 was deze boxspiraal precies op tijd af, voordat onze kleine meid tevoorschijn kwam. De tweede boxspiraal die ik gemaakt heb. Al eens eerder heb ik ook al een boxspiraal gehaakt. Maar elke keer vergis ik mij weer hoe zo'n drama het is om de spiraal te haken. Ik begon erg enthousiast, maar uiteindelijk wat ik blij dat hij af was.  


Maart 2017 heb ik deze zebra in opdracht gehaakt. Het was erg leuk om zoiets een keer in opdracht te maken. Erg leuk om af en toe eens in opdracht iets te mogen haken. 



Dit konijntje heb ik gemaakt in december 2017. Uiteindelijk heb ik alle leidsters/stagiaires/vrijwilligers van het KDV waar mijn dochtertje speelt gemaakt. Als traktatie voor haar verjaardag. Ik was blij dat ik uiteindelijk de hele berg af had. 
Het konijntje die mijn dochter aan haar tas heeft gekregen, zit als enige een belletje in. Dat maakt haar konijntje toch wel uniek. 


De vitaminies waren toch een 'hype'. in het voorjaar van 2018. Omdat je ze kon sparen bij een bepaalde supermakt (L***). Uiteindelijk zijn er veel meer vitaminies haakpatronen op internet gekomen, omdat de vitaminies eigenlijk uit België kwamen, en ook te bestellen vanaf China (A********). Ik vond het erg leuk dat er ook haakpatronen (Nederlands) van kwamen, waardoor ik deze leukerds kon maken. Dit was februari 2018.


Woezel en Pip heb ik al een keer eerder gehaakt in opdracht (in 2014). Maar nu mijn dochtertje zelf helemaal fan is van Woezel en Pip, ontkwam ik er niet aan, dat ik dit nu ook voor mijn dochtertje mocht haken. In april 2018 waren ze af. En ze hebben heel veel speelplezier hier in ons huis. 

Al met al de afgelopen 2 jaar heb ik een aantal leuke knuffels gehaakt. Ik heb het idee dat niet alle knuffels op de foto zijn gekomen. Het kan best een keer voorkomen, dat er weer wat knuffels tevoorschijn komen, dan zal ik ze weer toevoegen hier op de blog. Het is toch veel te leuk om jullie ze niet te laten zien. 

Laat gerust een reactie achter als je dit gelezen hebt. Altijd leuk om te zien of er ook mensen mee lezen. 


Geen opmerkingen: