dinsdag 24 september 2013

Bijna af

Ik word hier toch wel heel erg vrolijk van. Het naaien lukt!!!!!! wel met een aantal keren dat het mis gaat..... Maar ik stop niet zomaar! En.........de voering is af! (het is eigenlijk gewoon een tas van stof in de gehaakte tas) Ik heb hem ook al vastgespeld in de gehaakte tas, maar ik moet mijzelf nu echt tot halt roepen, want vanmiddag ga ik gezellig met een vriendin zwemmen. Dus moet ik nu echt stoppen. En ik moet ook nog verlaat lunchen. Door het naaien, vergeet ik alles! ;-) haha. Wie weet is het een nieuwe hobby die ik erbij heb haha.

Zo zag de tas eruit vanmorgen. Wel zonder een voering, maar ik ben er nu al zonder voering verliefd op! (er komt nog wel zo'n soort tas denk ik). ;-) 



Eerst maar een stuk stof uitknippen (altijd handig stofjes die ik heb bewaard, dit was een binnenrok, haha)


 Netjes afspelden, en naaien maar


 Soms liep de naaimachine wel vast, of ik was weer een draadje van boven of van beneden kwijt. Dus weer de hele naaimachine open. Ik ben met het naaien de hele morgen zoet geweest.


Alleen als ik dan ging naaien was ik zo fanatiek, dat ik te ver ging naaien. Dus ik met mijn nieuwe tornnaald weer een heel stuk los maken. (zonde eigenlijk) 


Dan ook weer netjes omzomen. Want het moet toch wel echt mooi worden, de voering die erin komt. 


Druk aan het werk


Alle laaste stukje afspelden en naaien maar. 


De laatste stukjes naaien, en dan is de binnentas (voering) af. 


Nu heb ik de binnentas in de gehaakte tas gespeld. En ik vind hem nu wel errug leuk. (ook wel leuk dat het ook past!). 


Maar hier laat ik het eerst bij. en mag ik nog even kijken naar al die spelden. En wie weet ga ik binnenkort weer verder met de tas afnaaien. 


Ik vind hem nu al leuk, en ik ben er zo onwijs trots op! Het is gewoon gelukt met de naaimachine. (zonder hulp, ja een beetje internethulp). En ik vind het erg leuk, dus wie weet wat voor projecten er in het vooruitzicht nog voorbij komen. 

Nu word het tijd dat ik toch maar verlaat ga lunchen (oeps het is al 13:24, ik ben de tijd helemaal vergeten) ;-) 


Geen opmerkingen: