zondag 9 februari 2014

een stormachtige dag, geeft mij genoeg inspiratie om een uil te haken ;-)


mijn eerste gehaakte uil

Wat een heerlijke dag was het vandaag. Een echte ouderwetse zondag. Heerlijk. Naar de kerk (samen met mijn man de dienst begeleid, mijn man het orgel en ik de dwarsfluit), heerlijk stoofpotje stond te pruttelen (mijn man heeft hem gemaakt,trots op mijn vent!), een boswandeling gemaakt. En ondertussen iets van de Olympische spelen gezien. En tussendoor ook nog gehaakt. 

Een vriendin wil graag een boxring (ik weet niet goed of dit het juiste woord ervoor is) met uiltjes. Nu ben ik nog erg op zoek naar leuke patronen van leuke uiltjes. Dus alle ideeën/patronen zijn welkom. Vandaag heb ik op internet het patroon gevonden.

Het uiltje hierboven laat zien hoe het is geworden. (tenminste als ik het Engels goed heb vertaald) ;-) 

Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar ik ga er gewoon mijn eigen versie van maken :-) 

En ik vind het wel stoer dat het mij in 1 dag is gelukt om het te maken.

Nu nog even verder met het volgende project. Via pinterest had is aleens een leuk kruikzakhoes gepind. En daarop had een vriendin gereageerd dat ze dat wel wilde (maar ze kan zelf niet haken). Dus toch maar eens proberen dan. 

Ik heb al een begin gemaakt (ook al een aantal mislukte lapjes), en ik ben benieuwd wat ik ervan kan maken ;-) 
Alle materialen in aanslag. ik kan beginnen
Het begin is er! 

Fijne avond nog!

Geen opmerkingen: