zondag 9 maart 2014

Ff bijwerken; boxring, cal2014 en pip knuffel

al een tijdje geleden had een vriendin een idee getipt, een boxring. Dat was nog wel een hele operatie. Maar het is gelukt.

Nadat hij af was, heb ik hem meteen als cadeautje aan iemand weggegeven. Eigenlijk vind ik het elke keer toch weer lastig om een cadeautje weg te geven. Het zijn allemaal leuke dingen :-D Dat is dan weer positief, dat is het zelf te mooi vind om weg te geven. 


even testen of hij wel mooi valt (toch handig een muziekstandaard)

de linkse uil (groen) knispert
de middelste uil (rood) heeft een spiegeltje
de rechtse uil (zwart) is een rammelaar


 Hij zit hier toch prima zo aan de box! Voor de foto even zo, maar hij mag gauw worden omgedraaid zodat de baby die in de box komt te liggen het ook leuk vind en ermee kan spelen.


Dan ben ik ook eindelijk weer bij met de CAL 2014 deken. Ik liep heel wat steken achter, maar dit weekend even goed doorgehaakt en de rest van de week ben ik vrij. :-) Het wachten is op vrijdag wanneer ik weer nieuwe toeren ontvang. En dan kan ik weer verder haken. 





En dan had ik een vriend van een andere vriendin, die allemaal nijntjes voorbij zag komen. En klaagde dat er maar geen woezel en pip voorbij kwamen. Ik ben dus op zoek gegaan, naar de goeie kleuren wol (tja ik heb zoveel wol, maar nog niet de goeie voor deze knuffels). Daarna op zoek gegaan naar een patroon. Naar mijn idee nog steeds niet een goed patroon kunnen vinden, maar daarom heb ik zelf maar het 1 en ander gewijzigd aan het patroon. en ik moet zeggen op het eindresultaat ben ik weer trots. Hij is goed gelukt (ik heb hem ook in menig what's app groepen gegooid, en ik heb al vele complimenten gekregen).

Zelfs degene die graag de woezel en pip voorbij wilden zien, die vind hem echt gaaf. Dus heeft hij weer geluk, dat ik pip voor hem heb gemaakt. Laat hij morgen nou jarig zijn, een leuke reden om dit als cadeau te geven. :-) 

Vanmiddag heerlijk in het zonnetje een start gemaakt aan pip.

heel kritisch werkje vind ik, waar moet ik de oren plaatsen

Dan nog de vraag waar komen de pootjes

En dan is pip af. Het is toch wel een schatje

Pip van de zijkant, helemaal perfect. met poten en staart! 

























En dan liggen er nog een aantal projecten die af moeten worden gemaakt (een tutdoekje, een waterzak/kruik hoes, en een tas). Mijn hobby (ahum) moet daarvan nog worden uitgevoerd..... afwerken..... Dat vind ik totaal geen leuk karwijtje..... Dus maar eens kijken wanneer ik daar zin in heb.

Zo gauw ze af zijn laat ik ze hier ook weer op de blog zien :-)

En ik zal proberen weer wat sneller iets te laten zien op deze blog, als ik ergens mee bezig ben.

Fijne avond nog!

Geen opmerkingen: