zondag 30 maart 2014

Meteen in actie

 Zoals de titel het al zegt. Ik kwam vandaag meteen in actie! Lekker weer zou het worden. Gauw thuis lunchen, na de kerk, en hup met mijn haakspulletjes naar dit mooie plekje (mijn man zat heerlijk de krant te lezen). ;-)

In het begin had de zon moeite met erdoor komen. Maar uiteindelijk kwam er echt een zonnetje door. Heerlijk zo de zon op ons gezicht! Volop genieten. Tussendoor kwam er een kanootje langs, een bootje, ouders al wandelend met een kinderwagen, hardlopende mensen. En ook heerlijk rustig!

Ik verklap ons heerlijke plekje natuurlijk niet ;-)

En ik had natuurlijk al die mooie vlinders gemaakt. En daar wilde ik nog graag iets mee maken. Dus op dit moment heb ik  al 6 haarklipjes en 2 elastiekjes. 
2 vlinder elastiekjes
Totaal van mijn kunstwerken. 






























En als mijn vlinders op zijn, haak ik er toch gewoon nog meer bij. Mijn vooruitzicht is dat ik ook kleinere haarknipjes ga versieren met een vlinder.

Straks nog ff handwerken. Misschien ga ik wel aan mijn CAL 2014 deken werken. (de update zien jullie vanzelf verschijnen).


Geen opmerkingen: