vrijdag 14 maart 2014

Woezel en Pip

En terwijl de zon bij ons in de serre kruipt, ga ik gauw met mijn haakspullen daar zitten, zodat ik straks lekker in de zon kan zitten! ;-) Al hakend starten met pip, en daarna woezel.





alles ligt er klaar voor

het hoofd van pip

het lijfje, pootje, details in het gezicht,
het begint er al op te lijken.







pip is af!



















En dan is pip af, dan woezel

Maar op een zonnige dag deze week. Pakte ik alle spullen en ging heerlijk in het zonnetje zitten om verder te haken.



Ik kan jullie vertellen. Het zat heerlijk zo in het zonnetje. Bijzonder om zo ook woezel te mogen maken. Ik had zo mijn twijfels bij het patroon, hoe moest dat woezel maken. Maar het is mooi geworden! 

Met trots kan ik ze hier laten zien! zijn het geen schatjes? 

Ze zijn al weggegeven, maar ik heb ook alweer 1 opdracht klaarstaan voor het volgende stelletje woezel en pip, blijkbaar in trek. Dan hoef ik mij niet te vervelen. Of na te denken wat ik nu zou moeten gaan haken :-) haha. 

Fijn weekend! 

Geen opmerkingen: