donderdag 26 november 2015

Nieuwe creaties



Naast het haken ben ik ook erg creatief met rondreisboekjes. Dit plaatje zag ik op internet, en ik vond dat ik dat wel na kon maken. ;-) Ik heb een beetje aquarelverf gebruikt! Daar kan ik ook echt wel van genieten! Heerlijk! 





De 'R' heb ik weer gecorrigeerd. Het randje weer afgemaakt. En dit is het eindresultaat van mijn deken! Ik ben er super trots op. En zou hem zo weer willen maken. Ik weet nog niet wat ik ermee wil doen. Wie weet geef ik hem een keer weg, of verkoop ik hem of gebruik ik hem zelf ooit nog. Wie weet! Ik ben er in ieder geval erg trots op! 



En nu kan ik eindelijk mijn kerstbomen project laten zien. De cadeautjes heb ik weggegeven. Dus nu mag ik het openbaar neer zetten wat voor moois ik gemaakt heb! 







Het was even een zoektocht, hoe doe ik dat met een stokje en op wat voor houtje maak ik dit. Maar lang leve de Action! Die zorgt dat we weer creatieve ideeën krijgen en die zorgt dat ze alles in huis hebben ;) Behalve de houten knopen die heb ik speciaal bij een stoffenwinkel moeten halen (ligt misschien ook wel aan mijn dure smaak....ach zo duur is dat ook weer niet). 




De 2 cadeaus die al een andere thuis hebben gekregen. 

Het erge is, dat ik alweer 3 bestellingen klaar heb staan. Allemaal mensen die ook zo'n mooie kerstboom willen. Momenteel heb ik wel een beetje teveel projecten lopen met allemaal een beetje tijddruk, dus ik moet maar eens gauw tussen de wasjes door haken (aangezien ik nu ook momenteel weer fulltime werk..... zijn de haakmomenten wat geminderd.....). 


Naast de kerstbomen zie ik ook nog tijd om eens tussendoor een bladwijzer te haken! Altijd weer leuk om mensen te verrassen met iets moois. Kleine cadeautjes doen het altijd goed. 



En voor mijn nicht blijf ik ook druk haken voor een boxkleed/dekentje. Ze is is januari uitgerekend dus ik heb nog even ;) maar de tijd gaat zo ontzettend snel voorbij, dat ik toch ook wel op moet schieten. 

En dan heb ik ook alweer genoeg leuke ideeën om te haken. Lastig hoor, de tijdgebrek daar baal ik toch wel van..... Heeft iemand een zakje tijd? haha. 

Fijne dag! 



Geen opmerkingen: