dinsdag 20 november 2018

Dekens de afgelopen 2 jaren


Ik heb heel wat dekens gehaakt de afgelopen 2 jaren. Heel wat sterren- en hartjesdekens. Het haakt ook zo lekker weg. 



Deze deken is ontstaan toen ik heel veel losse lapjes had. Die heb ik allemaal aan elkaar gehaakt/genaaid. Heel veel draadjes zijn weggewerkt en dit is wat er uit kwam. Ook al is hij nog niet helemaal af. Heeft iemand een idee wat ik hier uiteindelijk mee kan doen. Heeft iemand een goed doel. Ik hoor het graag. Dan kan deze deken ook een keer weg. ;-) En dan kan ik weer met een nieuw deken project starten :-) 



Toen mijn dochter geboren was, was het leuk om eindelijk ook eens in het roze te haken. In Februari 2017 kwam deze mooie Hannah deken eruit. De afgelopen 2 jaar heeft ze daar nu al heel veel plezier van gehad. De afgelopen tijd is de deken eigenlijk iets te klein voor haar, maar ze gebruikt ze graag met veel plezier voor de poppen en knuffels. Die mogen er allemaal lekker onder slapen. 




En toen was er ineens een vriendin in verwachting van een meisje. 1 deken heb ik voor haar gehaakt en gegeven tijdens een babyshower, en de andere heeft ze gekocht. Ze had heel veel plezier van de dekens. November 2017 waren ze allebei af. Ik kan iedereen adviseren om deze mooie dekens te haken. Een heerlijke bezigheid om zo deze lapjes te haken. Het zijn ook mooie projectjes wat ook even tussendoor lukt. 

Laat gerust een reactie achter !



Geen opmerkingen: