zondag 1 december 2013

Armbreien

Ik heb een nieuwe hobby gekregen dit weekend. Ik heb leren armbreien. (ja het woord lijkt op 'aambeien', maar het is echt ARMBREIEN) Zonder breipennen, gewoon dmv je armen breien. En je maakt er een hele leuke colsjaal mee. 


na 3 keer van de ene arm naar de andere arm. Het ziet er nog niet heel erg mooi uit, maar het is een start! 


Kijk dit is al een hele eind!


En ik ga weer van start, de garen in de hand houden waar de steken op zitten, en weer verder breien.


Na deze reeks, nog even afhechten. en de sjaal aan elkaar naaien (heel makkelijk zonder naald), draadjes weg en het is klaar! 

Een nieuwe hobby dus! En binnen no time een mooie colsjaal! heerlijk warm!

En dit is de colsjaal af. Van acrylwol. Deze word lekker voor mijzelf, lekker warm! Maar ik verkoop zulke voor €5,= Ook in verschillende kleuren te verkrijgen. 



Ik heb het niet alleen met acryl wol gearmbreid, maar ook met grijze hooked zpagetti. Deze verkoop ik voor €10,= Ook kan ik deze in verschillende kleuren voor jullie maken. 

Mocht je het zelf willen uitproberen, zoek dan op you tube een filmpje. En je kunt het zo! Echt makkelijk om te leren. En leuk om een leuk projectje tussendoor te hebben !

Zo zijn er weer een heleboel projecten af! 

Op naar de volgende projecten, dat zijn er een aantal tegelijk. ;-) En wie weet nog zo'n leuke colsjaal tussendoor !




Geen opmerkingen: