zondag 29 december 2013

Kraamcadeautjes



Inderdaad zoals een aantal hadden geraden was ik bezig met een spenenkoord. Nu heb ik het gegeven aan mijn pas geboren nichtje. Maar laat zij nou niets willen weten van een speen. Maar vooral geniet van haar duim ;-) Ach wie weet waar ze het ook voor kunnen gebruiken.







Het gefröbel werd een rose nijntje spenenkoord. En toen ik eindelijk ook de klemmetjes had gevonden, waar de spenenkoord bevestigd kan worden aan kleren o.i.d. Had ik zin om er nog een paar van die spenenkoorden te maken. En dit keer wilde ik geen rose maken. Dus ik heb heerlijk een aantal blauwe spenenkoorden gemaakt.




De spenenkoorden in elkaar zetten, is niet mijn favoriete bezigheid, maar het kwam er toch nu uiteindelijk van. ;)



Voorkant

Achterkant
Nu kan ik de volgende haakproject afmaken. Want per 3 januari ga ik bezig met een deken, zoals velen ook op blogland/facebook. Elke week een paar toeren. Hopelijk kan ik het volhouden. Ik ben benieuwd. Daarnaast zal ik vast nog wel mijn projecten houden.

Heerlijk gewoon lekker haken, muziek op de achtergrond, thee erbij. Wat wil een mens nog meer!

Groetjes!

Geen opmerkingen: