vrijdag 20 december 2013

Nog meer engelen















De engelen waren zo leuk om te haken. Ik had er meteen een opdracht bij! Echt heel erg leuk! Ik heb ze ook meteen verkocht! Heel erg leuk! Ik heb nog een paar kleintjes erbij gemaakt (nog niet op de foto). Maar erg leuk. Volgend jaar kerst heb ik tenminste nog een paar engeltjes die ik meteen kan gebruiken. Het is erg leuk om ze te maken! :-) 

En eigenlijk was ik alweer projectloos ;-) dat kan toch helemaal niet. 

Maar gelukkig worden er veel baby's op het moment om ons heen geboren, waardoor ik ook weer inspiratie krijg om iets nieuws te maken. Gisteren ben ik nog op kraamvisite geweest van een collega. En zij had een cadeautje gekregen en ze moest meteen aan mij denken. zij dacht dat ik het zelf wel kon maken. 

En nu ik ook zelf een nichtje heb gekregen, heb ik toch besloten er maar meteen werk van te maken. 

Vanavond had ik een avondje alleen thuis, dus een pot thee, een film op de achtergrond (zo'n heerlijke kerst/drama/romantische film). En ondertussen begonnen met haken. 







Ik ga echt keihard mijn best doen om het vanavond nog af te krijgen. Dan heb ik morgen nog een cadeautje wat ik mee kan nemen op kraambezoek! ;-) Is toch altijd leuk om leuke cadeautjes mee te nemen. En mensen te verblijden! ;-) 

Jullie gaan nog van mijn nieuw project zien (ik hoop dat de volgende keer dat ik blog dat ik dan dit project af heb, en misschien er nog wel meer bij heb gemaakt!)

Fijn weekend en veel crea plezier! Groetjes! 



Geen opmerkingen: