donderdag 12 december 2013

Engelen


En toen was het zover, de sint verliet ons land weer. Vooruit nog 1 laatste foto van mijn zwartepieten etagiere. 

En dan gaan we ons voorbereiden op kerst. Ik heb verschillende leuke engeltjes voorbij zien komen op internet, waarvan ik dacht, die wil ik ook wel graag kunnen maken. Dus ben ijverig op internet gaan speuren voor een leuk patroon.

En ja hoor, ik heb er 1 gevonden. De eerste was in het wit. 

Engel nummer 1
En na nummer 1, kwam ook nummer 2. Maar dit keer in het goud! ;-) Omdat een vriendin gek op goud is, heb ik ook een keer een bolletje goud gekocht bij een scheepjeswol winkel in Veendam. Dus het leek mij ook leuk om daar een engeltje mee te maken (scheepjes Lizzy, is de naam van het wol)


Engel nummer 2
Engel 1 en 2
En daar staan ze dan samen! 




\

Als je je dan afvraagt wat je met de engeltjes kunt doen. Je kunt de engeltjes gebruiken als versiering in de boom, of gewoon als decoratie bij een kaarsje. Of gewoon als cadeautje weggeven aan iemand die van engeltjes houd. ;-) 


Geen opmerkingen: