woensdag 18 juni 2014

hup holland hup

Er zijn weer nieuwe projecten waar ik mee bezig ben. Hier ben ik druk bezig met een duimelot (een pop wat duimt/of speen in de mond heeft). Gewoon eens kijken of ik dit patroon kan gebruiken om een jip en janneke mee te maken. Op internet kan ik daar niet een patroon van vinden. Dus dan ga ik zelf maar een maken. En nu eerst maar eens kijken wat er van dit patroon komt. 


Tja en dan kom ik ook op een moment dat ik een beetje melig word. Want tja waar lijkt dit op :-)





Haha, het zijn gewoon 2 armen van de pop die ik aan het maken ben ;-) Maar het ziet er ook wel gek uit. 



De pop moet nog aan elkaar, en het kopje moet nog gemaakt worden, maar zo gaat het eruit zien. Ik ben wel benieuwd hoe het eindresultaat word. ;-) 


Toen hadden we een etentje, en daar zag ik deze flesjes staan. En ik heb de stoute schoenen aangetrokken, hier kan ik toch altijd wel iets leuks creatiefs mee maken. ;-) Dus ja hoor! :-D ik mocht ze mee naar huis. Toen ik thuis kwam had ik er spijt van dat ik er niet meer mee had genomen. Maar mijn man ging er deze week nog een keer heen. En hij heeft nog meer meegenomen. Ik denk dat ik zeker 50 van deze flesjes heb!!!! Helemaal blij mee! nu nog iets leuks ermee verzinnen. ;-) hihi. 


Ik ben toch wel dol op voetbal. Dat wil ik nooit toegeven. Maar toen zaten mijn man en ik ineens in de kroeg (met een aantal mensen van de kerk afgehuurd) ;-) En wauw Nederland heeft wel super gaaf gespeeld!!!! Dat ik daar toch ook wel enthousiast van werd :-D Dus hup aan het haken geslagen (op internet had ik al zulk soort dingen gezien met de hamsters eraan). Deze kan natuurlijk ook gewoon thuis hangen, dan hebben wij ook iets oranjes. 


En daar hangt het! ;-) 

Nu nog hopen dat Nederland gaat winnen vanavond!!!!!

Hup Holland Hup!!!

Geen opmerkingen: