woensdag 4 juni 2014

WK Oranje leeuw speenkoord

Ik ben met verschillende projecten bezig qua haken. Een spiderman aan het haken (voor de zoon van een vriendin van mij), nog altijd bezig met de omslagdoek.....(dat is niet echt aan mij.....149 halve granny's.....wat een vervelend werkje....schiet nog niet echt op.....).

En vanavond had ik zo samen met een vriendin een haakavond. Af en toe geef ik haar tips, het begint erg veel te lijken dat ik haar haakjuf ben ;-) Zij is een babymutsje aan het haken, en daar geef ik haar tips bij! En ik zag deze schattige leeuwen voorbij komen. En tja ik maak er dan maar iets praktisch van. Een speenkoord :-D

En hij is ook al af!!!! Dat is nog eens een leuk project in een avond!

Hier het eindresultaat. Helaas is de kleur niet echt zoals het is, maar het is avond, bij het licht van mijn lamp..... Geen succes dus....




Geen opmerkingen: