maandag 30 juni 2014

Weer een versierd potje

Het is een nieuwe hype in creatief Nederland, versierde potjes. Ik doe daar natuurlijk ook graag aan mee! Zoals jullie in mijn vorige blog al zagen het versierde nijntjepotje. 

In mijn vorige blog zocht ik ook nog een naam, voor het poppetje wat ik had gemaakt. Daar heb ik uiteindelijk een naam voor gevonden: "Doartje". (tja het blijft toch gronings, dat is toch het leukste uit alle namen) De computer had mij ook een beetje geholpen, want ik kon niet echt een keuze maken. Handig zo'n random picker! ;-) 

Voordat ik het potje ging versieren, dacht ik hard na, wat ik voor iemand als cadeautje kon meenemen, of kon maken. Uiteindelijk besloten dat ik wel zo'n leuk potje kon versieren. (gelukkig krijgt mijn nichtje tegenwoordig groente, dus zijn er genoeg potjes in de aanbieding) ;-)


Omdat Nederland moest voetballen dit weekend had ik al bedacht om deze kleuren mee te nemen (met het idee om misschien een armbandje te haken, dat gebeurde uiteindelijk niet, ik heb leuke oranje armbanden gekregen!)




 Nadat het potje dan af is, wat wil ik er dan nog op maken. Zodat het nog blinkender word. Echt iets Hollands! Heerlijk buiten in het zonnetje haken! Volop genieten! 


TAADAA dit is uiteindelijk het eindresultaat! De vriendin die dit kreeg (met een heerlijke zak drop, wat in het buitenland niet te vinden is), was er tevreden mee! Die vond het erg leuk, (haar vriend, die niet hollands is, moest daar wel erg aan wennen ;-))

En ik vond het ook erg leuk om te maken. 

Binnenkort staat er nog een potje op de to do list. Want de gelukkige winnares die de naam voor de naamloze pop had bedacht mocht ook een potje uitzoeken. En dat heeft ze gedaan, Dus dat word ook nog gauw iets in elkaar fabriceren. ;-) Dat gaat helemaal goed komen.

ik houd jullie wel op de hoogte van de nieuwe projecten! 

Fijne week! 



Geen opmerkingen: